Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2010 21:04 - Аревик: Вкъщи е там, където е моят съпруг
Автор: crossagency2010 Категория: Новини   
Прочетен: 552 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз искам хуманитарен статут, не само защото съм бременна, ние с Давид искаме да бъдем заедно като всяко едно семейство. Нали не е престъпление да създадеш семейство, пита арменското момиче, което е задържано в дома за чужденци в Бусманци.

Интервю на Росица Ангелова
Информационна агенция КРОСС

Как се чувстваш, Аревик?
Не се чувствам добре, защото съм в затвора, не съм на свобода. Напрегната съм психически защото не съм с моя съпруг, с моя любим човек Давид. Има и други неща, тук не е за бременна жена.

Имаш ли нужда от медицинска помощ?
Тук има лекар и медицинска сестра. Те са по-внимателни към мен последните 2-3 дни, но аз не се доверявам, нуждая се от моя личен гинеколог, на когото имам пълно доверие.

Харесва ли ти храната, която ти дават в дома в Бусманци?
Не мога дори да гледам храната, която дават тук, как мога да го ям това. За мен това е ужасна храна. Ям само защото не искам да оставя моето дете гладно.

Колко човека сте в стаята, в която си настанена?
Бях в стая, в която имаше осем човека. Сега ми дадоха отделна стая, но вечер заключват вратите и не мога свободно да отида до тоалетната през нощта. Стаята е по-студена, но все пак имам отделна стая.

Някой търсил ли ти е във времето, откакто си в Бусманци, идвал ли е някой да разговаря с теб?
Аз имам адвокат и тя прави всичко възможно, за да изляза от тук и да се върна вкъщи. Защо, защо съм тук?
Идва бащата на Давид и сестра му. Давид не може, той няма документи. Страх го е и за мен, и за него.

Казваш, че искаш да се прибереш вкъщи, къде е това вкъщи?
Вкъщи е там, където е моят съпруг. Много ме е страх да не ме депортират. Искаме с Давид да бъдем заедно като едно нормално семейство, нищо друго не искаме. Не искам власт и пари, искам да живеем спокойно и заедно защото аз обичам Давид и той ме обича. Чакаме дете и като всяко нормално семейство искаме да сме заедно.

Само заради Давид ли искаш да останеш в България?
Аз искам да остана в България при моя съпруг, за да създадем семейство. Това е единствената причина, няма други причини.

Искаш ли заедно с Давид да заминете за Армения?
Защо, защо, когато неговото семейство е тук. За него България е като родина, повече от 18 години живее тук. Как може да живеем там, той няма нищо там. Той е глава на семейство.

Имаш ли връзка с твоите родители, тревожат ли се за теб?
Да, имаме непрекъснато връзка. Още когато дойдох тук, те се страхуваха. Те искат и Давид да има документи, за да може заедно да живеем спокойно. Те са родители и ние също сега ще станем родители и не бихме искали нашето дете да има такива проблеми като нашите. Не разбирам защо се случва това. Ние не сме престъпници, нали не е престъпление да създадеш семейство?

Какво те питаха на второто интервю в Агенцията за бежанците, когато вече беше бременна?
Казаха, че нямам документ, че детето има сърдечна дейност. Имах само документ, че съм бременна в шестата седмица, но тогава зародишът не е имал сърдечна дейност. Сега вече има и аз чакам решението. Аз искам хуманитарен статут не само защото съм бременна, ние искаме да бъдем заедно като всяко едно семейство. Това е законно, човешко право.

Трябва да запазиш спокойствие, за да е здраво бебето ти.
Ще бъда спокойна, когато съм вкъщи с моя съпруг.



/РА/



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crossagency2010
Категория: Новини
Прочетен: 295435
Постинги: 206
Коментари: 58
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930