Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2010 13:55 - Бойко Борисов: Аз не знам някой да е правил по-големи реформи преди мен
Автор: crossagency2010 Категория: Новини   
Прочетен: 469 Коментари: 0 Гласове:
0



София /КРОСС/ Аз не знам някой да е правил по-големи реформи преди мен. По този начин премиерът Бойко Борисов отговори на журналистическите въпроси как ще коментира позицията на Синята коалиция, че ГЕРБ се страхува от реформи и одобрените от правителството антикризисни мерки са ляв популизъм, предаде репортер на Информационна агенция КРОСС.

Борисов заяви, че Синята коалиция до този момент не са му предлагали свои антикризисни мерки, той каза, че правителството ще ги обсъди, когато сините ги представят. Борисов коментира, че всяка партия може да прави това, което иска. Нито се бъркам в работата на чуждите партии, нито им давам да се бъркат в моята работа, каза премиерът. Той изтъкна, че това което ДСБ и СДС са направили преди години търпи много критики, като посочи конкретно сферата на енергетиката. Аз не си позволявам и не се връщам назад. Щом са избрали такава тактика да я прилагат.

По повод изявлението на кмета на Пловдив Славчо Атанасов, че София трябва да плати 7 милиона лева за депонирането на софийския боклук, Борисов заяви, че най-малко се страхува от Славчо Атанасов.

 



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crossagency2010
Категория: Новини
Прочетен: 294971
Постинги: 206
Коментари: 58
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930