Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 12:42 - Катрин Вачева: Орлин каза, че хубавите жени трябва да се бият
Автор: crossagency2010 Категория: Новини   
Прочетен: 1779 Коментари: 1 Гласове:
1



 София /КРОСС/ Удряше ме пред дома му, риташе ме, бях цялата в кръв, счупи ми носа, започна да ме тегли към входа и по стълбите, пищях, но никой не ме чуваше. Това разказа пред бТВ манекенката Катрин Вачева, която е била пребита от приятеля си  - футболиста Орлин Орлинов. Според нея той й е посегнал, защото отказала да се качи в дома му. "Качи ме в стаята, удряше ме, целият паркет беше в кръв, каза: "Ще ме гледаш в очите и ще се подчиняваш", продължи разказа си Вачева. След това футболистът я накарал да облече тениска на ЦСКА, което я е накарало да си помисли, че това е част от някакъв ритуал. „Донесе ми два аналгина, пак ме удари и каза: "Каквото ти давам да пиеш, ще пиеш". Сутринта вече не можех да дишам, казах му: "Моля те, искам да отида на лекар". Видях ключа и избягах. В момента, в който се качих в колата, започна да ми звъни, пишеше ми съобщения, че ако не вдигна телефона, ще стане по-зле. Аз му казах:  "Ти си луд", а той ми отговори:  "Да, но нищо не можеш да направиш". Каза, че хубавите жени трябва да се бият", разказа Вачева. По думите й това, което я е накарало да разкаже за случая, е, че той е момче, което изглежда нормално, но в него живее един психопат. „Той ще привлече и други момичета, които да му се вържат и след това ще ги обезобрази и някоя от тях просто няма да излезе от дома му".


Тагове:   Орлин,   каза,


Гласувай:
1



1. анонимен - backlink checking backlinks service
04.12.2011 02:22
what's up crossagency2010.blog.bg blogger found your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer backlink url seo executive <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> anchor text backlinks Take care. Jay
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crossagency2010
Категория: Новини
Прочетен: 293114
Постинги: 206
Коментари: 58
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031